Novinky

Včelí hnízdo

07.08.2010 18:09

Dneska jsme vyrazili na houby a asi po pěti minutách v lese Čakouš strčil hlavu do včelího hnízda. Měl na hlavě 8 žihadel a já jedno v ruce, dostala jsem, když jsem ty včely z něj sklepávala. Trouba jeden malej. Tak jsem mu žihadla vyndala, byl úplně mimo, jen seděl, nechtěl se hýbat a klepal se. Asi hodinku jsem ho držela v náručí a nesla, naštěstí mu to skoro vůbec neoteklo (mně taky ne), tak jsme takhle spolu chodili po lese a sbírali houby. Pak ho to přešlo, vzpamatoval se a už zase hezky chodil a čmuchal (na vodítku). Ještě že to dopadlo takhle dobře, asi ty včely nebyly moc agresivní, ale ani si nechci představit, jak blbě to taky mohlo dopadnout... Truhlík je to.

Výlet do Rokytnice nad Jizerou

31.07.2010 21:39

V Krkonoších jsme vyrazili na výlet do Rokytnice nad Jizerou. Jeli jsme sedačkovou lanovkou nahoru, což se Chuckovi moc líbilo, celou dobu hezky seděl na klíně a sledoval všechno kolem. Pro jistotu jsem ho měla na postroji přivázaného vodítkem kolem pasu, trošku jsem se bála, ale byl skvělěj:) pak jsme vyšli na Dvoračky, dali jsme si pivo a palačinky s borůvkama a šli jsme zpátky do Rokytnice. Moc hezký výlet!

Výlet na Hukvaldy

23.07.2010 19:31

Vyrazili jsme na další výlet, tentokrát na hrad Hukvaldy. Při výstupu nahoru na hrad jsme měli co dělat, protože bylo opravdu teplo. Chuckovi se nejvíc líbila socha Lišky Bystroušky. Předvedl se jako opravdový lovec, pořád ji sledoval a chtěl jít za ní:))

Výlet na Praděd

21.07.2010 20:23

Dnes jsem byli na výletě v Jeseníkách. Jeli jsme autobusem z Hvězdy na Ovčárnu, pěšky na Praděd a pak podél Bílé Opavy krásnou stezkou s mosty a žebříky přes vodopády a peřeje. Chuck jako milovník vody musel jít na vodítku, aby neskákal do vodopádů, a občas jsme ho museli nosit přes žebříkyl. Taky se ukázal jako pěkná herečka, když dělal, že už nemůže a že na ten Praděd do kopce prostě nepůjde. A po vynesení nahoru zase běhal jako rybička:)

U kámoše Cliffa

20.07.2010 19:10

Byli jsme v Hněvošicích na návštěvě u kamaráda Cliffa, malinkého štěňátka JRT bez PP, z kterého se pomalu stává pěkný rošťák:) Taky jsme navštívili další štěně JRT Jessi, která ale Chucka tolik nebrala, jelikož její velká kámoška Sally měla po hárání a Chuck se z ní mohl uskákat:)

Pózování

11.07.2010 11:42

Pár fotek ze včerejšího večerního cvičení. Ale je takový teplo, že se ani psům ani lidem nechce nic dělat. Ráno jsme byli na procházce a stejně už bylo vedro. Tak budeme trávit celé dny v bazénu:)

Bazén

10.07.2010 20:10

Chuck objevil plavání v bazénu v Trutnově na zahradě. Má strašně rád plavání a skákání do bazénu, vůbec se mu nechce ven! V tomhle teplu se mu ani nedivím, že by chtěl být pořád ve vodě. Máme i video, trošku roztřesené, protože kameramanka - sestra se musela pořád smát:) Další video je v sekci videa:)

Půlnarozeniny

09.07.2010 20:45

Dneska Chuck slaví půl roku! Uteklo to strašně rychle, už to není štěňátko, ale velký pes! Při posledním vážení a měření měl asi 6,3 kg a 26 cm. Tak jsem mu řekla, ať už neroste, že to stačí. A přikládáme jednu fotku v postoji, aby bylo vidět, že je už opravdu šikovný velký kluk:)

Výlet Posázavskou stezkou

04.07.2010 09:37

Včera jsme vyrazili s Capinkou a jejími páníčky na výlet Posázavskou stezkou. Dojeli jsme vlakem do Petrova a šli jsme podél Sázavy. Bylo opravdu vedro, takže pejskové se pořád chtěli koupat v řece. Viděli jsme spoustu věcí: parní vlak, hada (užovku kostkovanou:), jak žral ulovenou rybu, výletní restauraci na skále s krásnou vyhlídkou, dobrým jídlem i pitím (pejskové i páníčkové si museli trochu odpočinout) a před koncem cesty jsme se všichni koupali v řece na jezu, kde to bylo moooc hezký a strašně příjemný. Zpátky jsme jeli vlakem z Kamenného újezdu a museli jsme trochu dobíhat vlak:) Výlet se nám moc líbil a musíme zase brzy někam vyrazit. My fotky nemáme, foťák byl moc těžký v tom teple:) Tady je pár fotek od Míši.

Sraz JRT Sedmihorky

27.06.2010 19:16

O víkendu jsme byli na srazu Jack a Parson Russell teriérů v Sedmihorkách, sešlo se tam asi 80 psů!! Bylo krásně, byla tam spousta lidí a hlavně těch pejsků! :) Čakoušek si ale nejradši hrál se svoji nejlepší kamarádkou Capinkou, skoro se od sebe nemohli odtrhnout:) A byl z toho tak unavený, že půlku sobotního výletu jsem ho musela nést, nechtělo se mu ani chodit. V sobotu večer jsme jeli domů, protože panička se ještě musí učit na poslední zkoušku, a Chuck spal celou cestu ve vlaku pod sedačkou a já jsem do něj musela občas šťouchat, jestli žije.

Fotek mám jenom pár, nějak jsem se k tomu focení nedostala. Zde jsou fotky od Míši a Capky.